Kleine angst

Keer op keer een miskraam of een ziekte waardoor zwanger blijven niet vanzelf sprekend is?
Pisceantje0

Kleine angst

Berichtdoor Pisceantje0 » ma mar 20, 2017 3:34 pm

Hoi dames,

Toen wij besloten voor een eerste kindje te gaan, bleek onze pad niet zonder slag of stoten te gaan.
Pas bij zwangerschap #4 bleef ik zwanger en heb ik een gezonde zoon op de wereld gezet.

Dat heeft voor een kleine angst gezorgd. Ik heb bewijs dat mijn lichaam het wèl kan en toch ben ik ergens bang dat het bij de 2e weer zo moeilijk zal gaan.

Ik zal er iig met volle moed in gaan! En hopelijk binnen 1,5 jaar een broertje of zusje voor onze draak op de wereld brengen!

genderbalance
Site Admin

Re: Kleine angst

Berichtdoor genderbalance » ma mar 20, 2017 8:55 pm

Ja, dat is ook hartstikke eng :( Hier ging/gaat het ook niet vanzelf. Ik heb een stollingsafwijking waardoor de innesteling vaak fout gaat of de placenta infarcten krijgt. Krijg er de zenuwen van. Maar we weten dat we het kunnen, gezonde kindjes op de wereld zetten. Daar hou ik mij dan maar aan vast :) Ogen dicht, springen en duimen op een goede afloop, meer kun je niet doen.
Gender Balance coach aka Vlinder84

Mama van 1 engeltje en 2 bengeltjes <3

Pisceantje0

Re: Kleine angst

Berichtdoor Pisceantje0 » wo apr 19, 2017 9:40 pm

Wat gek, ik was dit bericht helemaal vergeten, en niet meer gezien Haha.

Dat is inderdaad ook zenuwslopend!! Fijne gedachte dan wel, dat het goed kan gaan! Het is al zo'n enorm wonder, gezonde kinderen op de wereld zetten.

Geen idee wat het bij ons geweest kon zijn, de gyn wilde pas een onderzoek doen op het moment dat ik 3 geregisteerde miskramen gehad zou hebben. Met andere woorden, als ik al 3 keer bij de verloskundige was geweest en dat was in ons geval maar 1 keer. Toen heel boos, maar achteraf heeft het me misschien wel een hoop spanning en stress bespaard.