Hoe maak jij tijd voor jezelf?

Vertel hier hoe jij tijd voor jezelf maakt, waar jij mee worstelt of waar je juist erg van geniet.
genderbalance
Site Admin

Hoe maak jij tijd voor jezelf?

Berichtdoor genderbalance » di nov 15, 2016 11:26 am

We hebben het allemaal druk. Werk, gezin, sociale verplichtingen, huishouden, boodschappen, verjaardag hier, feestje daar, renne, vliegen, vallen en weer doorgaan ;) Hoe maken jullie tijd voor jezelf vrij?

Voor mij is het sinds mijn jongste op school zit een stuk beter te behappen. Ik werk wanneer zij naar school zijn en probeer dan ook zoveel mogelijk in en om het huis te doen. De middagen zijn dan voor de jongens. Ik probeer elke dag uitgebreid in bad te gaan, dat is voor mij echt een rustmomentje. Dat moet ik wel doen als de jongens naar school zijn of in bed liggen, anders komt er al snel een heerschap aan de deur kloppen dat hij ook in bad wil :lol: Wat vinden jullie ontspannend om te doen? En lukt dat ook?
Gender Balance coach aka Vlinder84

Mama van 1 engeltje en 2 bengeltjes <3

wendy424

Re: Hoe maak jij tijd voor jezelf?

Berichtdoor wendy424 » do dec 29, 2016 8:46 pm

Ik heb niet echt veel tijd voor mezelf nodig vind het fijn als ik me zoontje om me heen heb, heel af en toe vind ik het leuk om met vriendinnen uit te gaan en doe dat dan ook af en toe en kan daar weer een tijdje op teren. Ik ben 3 dagen in de week aan het werk en me zoontje slaapt 2 nachten in de week bij opa en oma omdat wij allebei vroeg moeten werken dus de tijd die ik vrij ben wil ik het liefste bij hem zijn.

Esmatje

Re: Hoe maak jij tijd voor jezelf?

Berichtdoor Esmatje » do jul 06, 2017 11:44 pm

Dit zou ik ook wel willen weten mijn zoon wil de hele dag gedragen worden