Voorstellen

Ben je nieuw? Stel jezelf hier dan even voor en maak kennis met elkaar!
Roosje91

Voorstellen

Berichtdoor Roosje91 » zo jul 16, 2017 7:20 pm

Hallo iedereen,
Ik ben Roosje91, 26 jaar en uit België. via het forum zwangerschapspagina hoorde ik over deze site.
Ik ben vandaag 10.4 weken zwanger.
Op zich hoopte ik erg dat mijn eerste kindje een jongen zou zijn. Waarschijnlijk omdat ik zelf als kind altijd en grote broer wilde. Nu nog lijkt me dat heel leuk....
Ik wil 3 kindjes maar daar wil ik liefst jongens en meisjes in. Ik zou het ergens verschrikkelijk vinden als ik 3 van hetzelfde zou krijgen. Natuurlijk hou je wel van al je kinderen he, maar ik vind de diversiteit net zo leuk.

Na enkele weken merkte ik dat mijn huid slechter werd en dat ik erg misselijk was, naar ik hoor wijst dat op een meisje. Hoe meer ik daaraan dacht, hoe leuker ik het idee van een meisje vind hoor!

Nu bepalen kan ik toch niet meer, maar ik ben zoo super nieuwsgierig naar het geslacht!! En ook naar hoe ik dit via mijn levensstijl bepaald heb!

Ik ga op de termijnenecho op 12.2 ook een foto laten namen van de nub. Wie kent/gelooft in deze theorie??

Groetjes,
Lies

genderbalance
Site Admin

Re: Voorstellen

Berichtdoor genderbalance » vr jul 21, 2017 12:12 am

Welkom Lies! Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik ben bekend met de nub theorie en het is zeker betrouwbaar. Helaas ben ik geen expert maar kijk graag met je mee. :D
Gender Balance coach aka Vlinder84

Mama van 1 engeltje en 2 bengeltjes <3